F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

just too much

heeej! känner mig som världens dåligaste bloggare haha. har så himla mycket att göra i skolan lixom, har 7 prov och 3 inlämningsuppgifter som ska göras innan 31 maj. och snart får vi en stor uppgift i alla NO ämnerna att göra med. det kommer lixom bara mer och mer hela tiden. och då blir det tyvär så att blogger kommer i sista hand. men ska göra mitt bästa och försöka uppdatera här någon gång om dagen iallafall.
 
anywääyy, imorgon är det serieprämier i fotbollen! vår första riktiga match tillsammans. {förutom en träningsmatch}
får väl hoppas på det bästa iallafall! men innan dess är det skola som gäller.. och ska försöka få färdigt en inlämnngsuppgift nu som jag kan lämna in imon. annars är det kort dag, bara till 2. så efter skolan åker jag hem till Martin. ♥
 
en loka med en av dem nya smakerna och lite naturgodis får göra mig sälskap i allt pluggande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: