F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

pluggpluggplugg

har precis kommit ut från duschen efter en handbollsträning. gick väl helt okej. nu ska jag sätta mig och plugga lite, har laddat upp med valnötter och ramlösa haha! och efter det ska jag antingen kolla på någon film med mamma eller några avsnitt av PLL {är inne på sista säsongen nu!!}
 
redan torsdag imorgon, känns som denna veckan har gått superfort! har iallafall utvecklingssamtal imon.. hatar det.
och så är det fotbollsträning imon med! funderar på att dra till gymmet efters skolan, men blir nog lite för mycket eftersom vi har idrott i skolan med och fysträning på fotbollen. får helt enkelt se hur jag gör. nej plugga var det.. vi hörs!
 
arkivbild.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: