F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

malmö, emporia & ikea

Var som sagt i malmö med mediaklassen i måndags. Först var vi på något museeum eller nått. Ganska tråkigt var det för det fanns inte så mycket att kolla på. Efter det åkte vi till Emporia och åt på jensens och sen fick vi lite fri tid till shopping. Dock så hade vi bara fritid i ca 1,5 timme så han knappt kolla i några affärer så fick bara med mig en julklapp hem till mamma, och ett linne och ett shampo & balsam. 
 
Och så i tisdags så åkte jag ju som sagt till ikea med familjen köpte lite nytt till rummet och så.
Frappe från Espresso House, vit & svart linne från gina (det vita köpte jag för någon vecka sen) shampo & balsam från bellbox.
En extrakudde, ljusstakar & ljus, små burkar till mitt te, vita lådor, filt, fakefårpäls, galgar, muggar och nya lakan ni ska skymta i bakgrunden. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: