F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

merry christmas!

Jag vet att klockan är över tolv och att det inte är julafton än, men har inte haft tid att blogga tidigare idag så det får bli nu istället. Jag har iallafall haft en jättebra julafton och är supernöjd över mina julklappar (visar imorgon vad jag har fått) och jag hoppas ni också är det! Släkten har åkt hem så nu ska vi i familjen bara ta det lungt och kolla på någon julfilm eller något, jag vill spela monopol men verkar inte som att någon annan vill det haha :( well well, vi hörs imorgon! 
 
 
Så här såg jag ut idag, klänning från h&m och halsbandet fick jag av världens finaste pojkvän i julklapp(visar tydligare bilderi morgon) förlåt för kass instagrambild.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: