F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Karlskrona & shopping

Hejsan! Känns som det typ är lördag eller något bara för att vi har sportlov men det är ju faktiskt tisdag! Såå skönt med lite ledighet och det kom verkligen lägligt nu. Jag har ju som sagt varit i Karlskrona idag för ett litet snabbt möte på ca 5 minuter haha, ang modeshowen jag ska gå i april. Det gick iallafall superbra och det är bestämmt att jag ska gå nu, väntar spänt på att få reda på vilken affär jag ska gå för, hoppas på gina tricot för älskar verklgien deras vår/sommar kläder som har kommit in! På tal om gina så gick Emma och jag faktiskt in där efter mötet och jag fick med mig två tröjor hem, en från deras nya kollektion "preppy perfect" alltså mmhh vill ha allt från den kollektionen, men hade inte så mycket pengar med mig så fick endast bli en där ifrån och en vanlig topp. Men funderar starkt på att beställa hem lite till... Kolla in hela kollektionen H Ä R.
 
Den blå/rosa randiga är alltså från "preppy perfect" och den vita volang toppen är inte från någon speciell kollektion eller vad man ska säga! 
 
 
Postat av: Amelia

Vinnarna från veckans blogg är nu länkade. In och kika om du var en av dom. Kram :)

2014-02-18 @ 21:44:56
URL: http://nattstad.se/amelia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: