F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

2013 i en lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det har jag säkert gjort, men tyvär inget jag kan komma på så här direkt :/

 
 
Hur har ditt 2013 varit? Bra! Så klart har man haft båe upp och ned gångar, men det har väl alla. Men som sammanfattning har året varit bra!
 
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Faktiskt så tror jag det. Men vågar inte hoppas för mycket, vad som helst kan hända!

 

 

Blev du kär i år? ja, i världens finaste kille ♥

 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 22 februari.

 

 

Vad är din största framgång 2013? oj, har väl inte precis haft några stora framgångar 2013, får väl hoppas på fler 2014 ;)

 

 

Bästa köpet? Helt klart mina johnny bulls, eller min säng? haha något av dem iallafall.

 

 

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder i think haha. 

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Väldigt mycket!

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? oj, typ alla låtar som spelades på radion i sommras, väääldigt många det vill säga. 

 

 

Vem har du umgåts med mest? Martin!

 

 

Bästa minnet från 2013? Sommaren & turkiet x2!

 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Japp! det bästa ♥

 

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer tid med mina tjejkompisar & mer grillkvällar på sommaren

 

 

Vad önskar du att du gjort mer? Mina läxor haha. Får skärpa mig nästa år! Och tränat mera, får ta tag i det med nu när jag fått massa träningsgrejer. 

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit massa onyttigt.

 

 

Favoritprogram på tv? Paradise hotell får det väl bli! Är helt beroende haha. 

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var ute på campingen, firade med släkten & var och badade med några vänner! Firade två dagar innan med fest för mig och en tjejkompis som fyllaer två dagar innan mig.

 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det finns det säkert.

 

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, mamma, och pojkvän. 

 

 

Vem saknade du? Min pojkvän när han inte var hos mig haha.

 

 

De bästa nya människorna du träffade? Nya och nya kan man väl inte säga, men börjat umgås väldigt mycket med Emmy & Johanna ♥ 

 

 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta vara på dem som verkligen byr sig och finns där.

Postat av: Johanna

aaw, älskar dig gumman<3

Svar: love u 2<3
cassandra becker

2013-12-28 @ 19:39:24
URL: http://nattstad.se/sssundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: