F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

busy

Godmorgon! Jag sitter i skolan och har matte just nu, eller ja vi har rast i några minuter till. Jag har varit iväg varje dag sen i lördags så det är därför det inte har varit någon uppdatering! Lördag & Söndag var vi nere i vinslövo och spelade SM steg 3. Tyvär kom vi inte vidare till steg 4 men vi kämpade på bra endå! I måndags åkte mediaklassen från skolan ner till Malmö, kommer berätta mer om det i ett inlägg ikväll eller imon! Och så igår var jag hemma från skolan för jag mådde dåligt på natten/morgonen, men sen skulle mamma och dem iväg till ikea så valde att följa med för mådde lite bättre. Efter ikea hade jag både handboll och fotbollsträning så var inte hemma hos Martin förens ca 23!! Snacka om att jag är trött idag haha!
 
Idag kommer jag också komma hem väääldigt sent för vi ska spela Maxi cup med fotbollen och sista matchen vi spelar är 21:15. Och efter det måste jag fixa iordning i mitt rum. Tur att jag har sovmorgon imorgon iallafall.
 
Tre senaste från instagram. heter cassandrabecker där för er som vill följa mig!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: