F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

dagen innan dagen som blir 2014

Hejsan! Skäms nästan över att säga det, men jag sov ända till kvart över två idag! Inte konstigt med tanke på att jag somnade klockan sex imorse, vet inte varför men knde verkligen inte sova. Så sen dess har jag bara ätit frukost (om man kan kalla det de haha) och spelat monopol med Martin som precis har åkt hem. Vet inte allt vad jag ska göra nu, men vet att jag måste städa, duscha, städa lite till, fixa inför imorgon osv. Men jag orkar verkligen inte haha! Well well, jag får väl ta tag i mig själv och börja någonstans iallafall. Vi hörs förmodligen nästa år (haha komiskt va?) för lär inte ha så mycket tid över imorgon. Så jag önskar er alla ett gott nytt år!
 
Föresten någon som kan tipsa och några bra fitness/träningsbloggar? 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: