F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

fotoklok.se

 
Jag har länge funderat på att göra en egen fotobok, men tycker dem är så himla dyra överallt. Men för några dagar sen så ramlade jag inte på en tjej som Hanna´s blogg och såg ett erbjudande från fotoklok.se. Deras priser var superbra, och kvaliten verkar vara toppen har jag hört av dom som beställt där innan. Jag kan inte riktigt än berätta vad jag ska ha boken till, det är till en grej som än så länge är hemligt, men så fort allt är klart ska ni få veta! 
 

Iallafall så laddade jag ner deras egna program nyss där man gör fotoboken, och är så länge verkar det vara superenkelt att arbeta i det, har inte kommit så långt än men får prova mig fram och är säker på att resultatet kommer bli helt amazing.
 
 
Postat av: Erika

På photobox har de också fina album och almanackor :) de hade 70% studentrabatt på första beställningen när jag beställde för ett tag sedan, så där är också värt att titta in :)

Svar: oj tack för tipset! ska verkligen kolla in där!:)
cassandra becker

2013-12-26 @ 12:50:23
URL: http://erikahedlunds.blogg.se
Postat av: Yohanna Svensson

märks att du läser min blogg iaf haha

Svar: Haha japp, läser din blogg :) men om du läser hela mitt inlägg så står det att jag säg inlägget på en annan blogg för några dagar sen. Och blev påmind sen när jag såg ditt inlägg. Sluta tror att du är så bäst :)
cassandra becker

2013-12-27 @ 13:02:40
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Yohanna Svensson

behöver inte tror något jag redan är, tycker bara det är kul att du läser min blogg :)

Svar: Verkar ju som att du läser min blogg precis lika mycket, eftersom du har koll på allt :)
cassandra becker

2013-12-27 @ 15:07:33
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Yohanna Svensson

Ibland händer det när jag har tråkigt, men det var en polare som sa att du hade lagt ut om detta efter mig så gick in och kollade bara ^^

Svar: Sure, vi säger det. Vad är det att bråka om ens? En blogg är väl till för att läsas eller? Rätta mig om jag har fel :)
cassandra becker

2013-12-27 @ 19:20:52
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Yohanna Svensson

jag bråkar inte ? :O om du tar det så, jag skrev det mest på trevligt sätt för att jag tyckte det var roligt (alltså, kul att du läste den.) inte på ett "haha" sätt utan, ett :D nice sätt

Svar: Okej, vad bra!:)
cassandra becker

2013-12-27 @ 19:31:26
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: