F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

LÄNKBYTEN

Jag började ju emd läknbyten för ett tag sen och tänkte fortsätta med det. Så jag undrar om det finns några där ute som skulle vara intreserade av att göra ett länkbyte? Jag länkar er i min sidomeny så ni finns med hela tiden, men uppdaterar även i inläggen när det kommit lite nya länkbyten så folk lägger märket till det lite mer :]
 
Hur du gör ditt länkbyten är helt upp till dig, om du gör som jag eller i form av ett inlägg. Det bestämmer du själv :]
 
 
Postat av: Rebecka Kärrbring

Ja! jag har faktiskt snart köpt klart alla mina julklappar! Känns riktigt skönt faktiskt :)

2013-12-09 @ 13:11:20
URL: http://ebecka.itgirls.se/
Postat av: Felicia

skulle gärna vilja göra ett länkbyte <3 Sjukt fin blogg förresten, stor förebild :)

Svar: vad kul! jag lägger till dig med en gång, så kan du lägga till mig när du ser detta! Åhh tack så mycket! vad glad jag blir!<3
cassandra becker

2013-12-09 @ 15:32:58
URL: http://fames.se/feliciaiizabelle/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: