F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

snöstorm & varm choklad

Godmorgon säger jag som faktiskt steg upp kl 13 idag! Det har varit världens snöstorm igår och är fortfarande. Trodde taket skulle flyga av inatt när jag vaknade haha! Vi fick även strömavbrott igår, men den kom tillbaka nu vid 13. Så just nu sitter jag nere i tvrummet där det är S V I N kallt och dricker lite varm choklad för att värma mig.
Detta enda postivita man kan säga om stormen är väl att det har kommit lite snö, liiiite julstäming iallafall :] 
 
Anyway, jag ska nog följa med mamma in till stan en liten runda snart och sen ska jag försöka att bygga ihop min nya säng och städa rummet. Imorgon är det dags för SM steg tre, så dags att börja ladda redan nu!
 
 
 
 
 
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Tänk att något så litet kan göra en så glad? haha :)

Svar: Ja precis, krävs inte så mycket för lite lycka!:)
cassandra becker

2013-12-06 @ 16:17:35
URL: http://bimbolie.blogg.se
Postat av: PINKPIERCINGS.se ♥

svar: Javisst äre mysigt :) Men det är mindre mysigt med värsta snöstormen ute :(

Svar: Ja! Nää, tycker den där "sven" kan sluta härja nu så det kan vara lite lugnt ;)
cassandra becker

2013-12-06 @ 16:23:17
URL: http://pinkpiercings.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: