F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

yellow

Hejsan och förlåt för sån dåligt uppdatering! Som ni kan se nu så har jag bytt till en ny design, och jag känner mig för en gångs skull lite nöjd iallafall. Började om helt från början så att allt skulle bli rätt. Menyn är dock väldigt lik den förra men det var meningen. 
 
Well well, idag var det skola. Ett matteprov och film stod på schemat idag, efter det var det dags för 01/02´s match. Tyvärr förlorade dem även denna, men det var en väldigt jämn match iallafall! Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av gossip girl. Imorgon har jag sovmorgon till kvart över 12 och sen ska vi till kreativum med naturkunskapsgruppen, så det blir inga vanliga lektioner imon, skönt!
 
Lite gul inspo från weheartit.com. Tycker gul är en sån himla härlig och färgglad färg! [och ja, jag lovar att bättra på mig på att ta egna bilder till bloggen!]
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: