F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Ni vet det där som händer alla någon gång..

..när man har skrivit ett långt inlägg och så dör datorn. Fast nu var det så illa att datorn inte ens vill starta {blogg.se har ju nu börjat med att inläggen sparas automatiskt!} så nu får jag skriva från mobilen istället, inte lika kul men det funkar.

Tänker inte dra upp allt som jag skrev innan för det orkar jag inte haha! Iallafall så har det spöregnat och åskat som in i tusan hela natten/morgonen/förmiddagen men nu är det äntligen uppehåll och sol! Så nu tänkte jag snöra på mig löparskorna och ge mig ut på en runda. Då går alltså mina träningsplaner inte i stupet på grund av vädret, bra där!

Postat av: Linnéa

Snygga skor!

Svar: tack! supersköna med!:)
cassandra becker

2013-07-31 @ 14:34:18
URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Postat av: tinabanck.blogg.se

Åh dom är så fina!

Svar: visst är dom! älskar dom haha!
cassandra becker

2013-07-31 @ 20:42:14
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: