F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

home from school

Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan pågrund av en fruktansvärd huvudvärk imorse. Har fortfarande väldigt ont men det har börjat att lägga sig lite. Så när jag ändå är hemma idag hade jag tänkt fortsätta måla i mitt rum så det blir färdigt någon gång och sen ikväll kommer Martin och hämtar mig så åker vi ut till hans mormor för dem är iväg. Det är sååå mysigt där ute, så vi tänkte stanna hela helgen och laga massa god mat och bara mysa.
 
Nu ska jag göra mig lite frukost och kolla på några avsnitt av 90210, har tappat bort mig så mycket nu när jag inte har kollat på tre veckor eftersom vi har varit utan internet. Men det löser sig nog, får väl kolla på några gamla avsnitt annars haha!
 
Bilderna är från weheartit.com, collaget är gjort av mig.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: