F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Optikern

Hejsan! Förlåt att jag skriver så sent, men det blev så himla stressigt imorse. Jag hade som sagt tid hos optikern idag vid 13, och precis som jag trodde så behövde jag glasögon. Kul. Jaja, ska inte klaga, bättre det än att inte kunna se något. Dessutom valde jag två par som jag faktiskt tyckte var lite snygga. Hade jätte svårt att välja eftersom jag inte hittade några som föll mig i smaken. Men tillslut så hittade jag två par! Efter det stannade mamma och jag kvar inne i stan och shoppade lite samt åt på donken hihi. 
 
Nu har jag precis duschat och ätit lite efter handbollsträningen. Som dock sög eftersom jag har fått benhinneinflamation igen och knappt kan vara med något, riktigt tråkigt :( 
 
Förlåt för alla weheartit bilder, men har verkligen inga alls på denna datorn ju nu. Ska bättra mig lovar!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: