F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Safe haven

Hej! Tänkte skriva att jag precis hade kommit hem men det har jag inte haha, jag har både hunnit duscha ätit och spelat en rund monopol så nej, jag har inte precis kommit hem. Var iallafall och spelade match innan, tyvärr blev det förlust, men inte med så många bollar! 
 
Well, har varit hos Martins mormor hela helgen och bara haft det mys. Igår lagade vi fondue och åt det, jag har aldrig ätit det innan men det var super gott! Sen spelade vi en runda monopol (ja vi spelar monopol hela tiden haha!) och efter det kollade vi på filmen "Safe haven" som var väldigt bra! Rekomenderar den iallafall! Nu kan ni nog gissa vad vi ska göra, just det spela en runda monopol till haha! 
 
 
Postat av: Rebecka Kärrbring

sv: Ja det ska bli riktigt skönt att få komma bort lite :*

Den filmen är så bra!!!!

Svar: ja den var såå bra!!!!
cassandra becker

2013-11-24 @ 18:38:10
URL: http://ebecka.itgirls.se/
Postat av: - J U L I E T T E-

visst är filmen bra?!!! såg den förra veckan och tipsade om den på min blogg med nästan samma bilder haha :)

Svar: ja den är super bra!! ja haha jag såg det sen!:)
cassandra becker

2013-11-26 @ 15:20:47
URL: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: