F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Hemmagjord pizza

Hej och välkommen till ett inlägg där ni kommer att få läsa om min händelselösa lördag. Typ. Skulle ju egentligen på middag hemma hos Martin, men mamma jobbar inatt så jag hade ingen skjuts hem. Så istället har mamma och jag gjort hemmagjord pizza som vi precis har ätit. Om någon timme eller så ska väl hon till jobbet och då ska jag kolla på 90210 {har börjat kolla om hela serien en gång till, minns endå inget som har hänt haha} hela natten tillsammans med mina bästisar ben & jerry som ligger och vilar i frysen just nu. Så vad har ni för er ikväll? :}
 
Kan ju lova att min pizza iallafall smakade lika gott som den på bilden ser ut att göra↓ 
 
bild från weheartit.com, redigerad av mig.
Postat av: Diana

SV; Ah men visst var hunden urgullig? :D Velat skaffa mops hur länge som helst nu, mamma är dock inte lika sugen på det så får väl vänta tills jag flyttar ut haha!

Fy vad gott med pizza :o Min kväll har också spenderats med ben & jerry + filmen 17 again, så ganska nice kväll ändå :D

Svar: åhh ja, har alltid sagt att jag ska ha en mops när jag flyttar hemifrån! nu har jag en chiuaua hemma hos mamma!:)
ja de var sjukt gott! åh nice, vilken är din b&j favoritsmak?:) var filmen bra? jätte länge sen jag såg den nu, men har för mig att det var ganska bra!:)
cassandra becker

2013-10-19 @ 22:47:55
URL: http://dajvs.blogg.se
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg! Konstigt att jag inte upptäckt dig innan haha :) Ska helt klart börja följa!

Sv; Att ha fet hy är jättejobbigt :( Och tack!

Svar: åh tack så mycket vad kul!
sv; ja visst är de :(
cassandra becker

2013-10-20 @ 11:10:37
URL: http://mahtildas.blogg.se
Postat av: Mikkis

sv: Tack! Ja visst är det :) åh va gott med pizza!

Svar: ja det var supergott!:)
cassandra becker

2013-10-20 @ 21:28:28
URL: http://mikkisens.blogg.se
Postat av: Johanna

GUD vilken vacker blogg!!!!!!!!!!! Kolla gärna in min =)=)=)=)<3

Svar: åhhh tack s¨åååå mycket!!!! ja det ska jag verkligen göra!!!!!!!!!!:)<33333333
cassandra becker

2013-10-21 @ 10:19:14
URL: http://nattstad.se/sssundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: