F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Helgen

Hejsan! Ledsen för ingen uppdtering i helgen, men i fredags drog jag på fest med Elin och Johanna, och sen sov jag hos Martin. Hade dessutom glömt datorn hemma så fick inte tag i den förens igår men hade inte tid att uppdatera då eftersom Martin och jag var ute och åt på 2 rum & kök för att fira vår 1årsdag. Det var sååå himla gott där! Sen köpte vi med oss lite frukt hem och kollade på film myste typ bara. Och idag har Emma varit här medans Martin var hos en kompis, så vi satt typ och kollade på lägenheter och sånt haha, eftersom vi vill flytta ihop i en lägenhet i stan ;) Well well, nu ska jag spela lite NHL eller FIFA med Martin och sen bara chilla resten av dagen. 
 
tre senaste från instagram, heter cassandrabecker där!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: