F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Hemmafru

Hejsan! Ledsen får lite låg uppdatering i helgen, men det känns som jag gjort saker hela tiden även fast jag inte vet vad jag har gjort typ, haha ja ni förstår. Sitter iallafall i Martins nya lägenhet nu, första gången jag är här och det börjar redan bli jätte fint! Var och handlade massa mat och sånt med innan så vi skulle ha något att äta. Emma fick följa med mig så jag inte skulle bli helt förvirad då Martin är på träning. Så jag ska strax börja laga lite mat så den är färdig tills han kommer hem, haha känner mig som värsta hemmafrun nu typ! 
 
Well well, måste ta tag i min fotouppgift och göra den klart sen med, men nu måste jag börja med maten! Heyy! 
 
Så här mysigt har jag det just nu iallafall! ❥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: