F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

ingen inspiration...

Hej! Jag vet att det är superdålig uppdatering här och har varit den senaste veckan. Vet igentligen inte varför, har bara haft noll inspiration och ork till bloggen. Men fick ett litet ryck nu och vill verkligen komma igång så ska göra mitt allra bästa nu! 
 

Iallafall så kom jag hem för en stund sen, har vart iväg och spelat match, blev vinst med 32-10 häärligt! Så just nu sitter jag med hårfärg i håret, vart igentligen inte meningen att jag skulle färga det idag men eftersom det såg ut som det gjorde med en himla grov utväxt och jag inte har tid att färga i helgen och ska iväg på ett modellmöte på tisdag (åhhh spännande, haha närå) så vart jag tvungen att fixa till mitt hår lite ;) Well well, ska gå och skölja ut detta strax och sen kolla på PLL och rawenswood som jag inte så igår såå spännande!! Har verkligen inte sett någon som har spoilat heller så vet inte alls vad som händer hihi! 
 
Postat av: ElinAdolfsson

Den bilden är så grymt häftig! Så stil ren o snygg :*

Svar: åh tack så mycket finis! :*
cassandra becker

2014-02-15 @ 00:17:01
URL: http://www.eelinadolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: