F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Eat clean and healthy

Något jag gärna vill är att mer nyttigt och hälsosamt, både för att det naturligtvis är bra men också för att det är så himla gott!! Jag älskar tillexempel sallad av alla olika slag, men jag är för lat för att göra det haha! Måste ta mig själv i kragen och börja äta mer nyttigt, för jag vet att jag själv mår så himla mycket bättre av det! 
Jag menar titta bara på allt det här nere, hur gott ser inte det ut?!
 
 
 
 

Postat av: Erika Lauri

Det där med att vara för lat för att göra sallad känner jag igen, jag brukar försöka slänga i grönsaker i maten genom att göra grytor för att få med lite grönt ;) Det såg verkligen hur gott ut som helst, får en verkligen motiverad till att vilja äta nyttigt :)

Svar: ja, men när man tänker efter.. det tar ju faktiskt inte sååå himla lång tid att slänga ihop en sallad. Kan gå på 5 minuter ju haha! visst gjorde det! :)
cassandra becker

2014-01-24 @ 21:13:28
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: