F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

En massa plugg

Hejsan! Anledningen till att jag inte skrev något igår var att jag hade en väldigt fullspäckad dag, det skulle jag igentligen haft idag men min träning blev inställd så därför är jag hemma! Annars hade det varit en lång dag i skolan, och direkt efter skolan åkte jag till sporthallen för att träna mina små tjejer, och nu är jag hemma och kollar på handbollen. Jag ska strax gå och äta middag sen måste jag plugga hela kvällen. Ska även fixa lite inlägg så det inte ekar så tomt här.
 
Well, till en helt annan sak. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till doktorn och få medicin/salva för mina acneproblem. Hoppas verkligen det hjälper för är sååå trött på allt detta nu, vill också ha fin hy som alla andra :( 
 
Förlåt för så mycket instgram/arkiv bilder. Men det är så himla mörkt när jag kommer hem så hinner aldrig ta några nya, men jag lovar att jag ska bättra mig! 
 
Postat av: Yohanna Svensson

jag tycker inte du har acne i ansiktet iaf, tycker du har fin hy! :D

Svar: joooo, har massa, men får ju sminka över det ;)
cassandra becker

2014-01-23 @ 13:11:49
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv; det kommer ifrån bikbook hihi :)

Svar: okej! tack så mycket sötis!:)
cassandra becker

2014-01-23 @ 22:08:59
URL: http://nattstad.se/michelleeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: