F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Hunkydory

Hejsan! Jag sitter just nu och äter lite mellis och ska strax kolla på det nya rawenswood avsnittet. Fick slutta en timme tidigare idag så det var super skönt! Efter jag kollat klart ska jag förmodligen sätta mig och plugga lite innan middagen och träningen. 
 
Fick föresten tillbaka min dator idag, gick fortare än vad jag förväntat mig. Men så skönt, höll typ på att få panik flr att jag inte hade någon dator på två dagar haha. Jaja, jag överlevde iallafall och det gjorde datorn med ;)
 
Här är föresten en bättre bild på min nya tröja från Hunkydory som jag hade på mig idag, älskar den! 
 
Postat av: tinabanck.blogg.se

Den är sååå fin, önskar den kommer in i fler färger. :)

Svar: Javisst är den! Den finns ju redan massa färger i den, men tycker inte riktigt om dem andra...:/
cassandra becker

2014-01-31 @ 18:39:50
URL: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: