F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Ingen dator

Idag blev min dator crash, den blev helt knas i skolan så var tvungen att lämna in den på lagning i skolan, så nu går jag här datorlös. Så just nu skriver jag från Martin´s dator, lär få mobilblogga ett tag nu framöver tills jag får tillbaks min så jag hoppas ni står ut med det! Inte bara det att min dator har gått sönder utan jag har glömt bort lösenordet till både min stationära dator och till min padda, hur mycket otur kan man ha??? har ingen som helt aning om vad jag ska göra för att komma in på min padda, har redan låst den två gånger pga. slått in fel lösenord haha :( 
 
 
Postat av: Erik

http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=sv_SE&locale=sv_SE
Där finns guide för hur du återställer ipaden ;) dock kan du nog behöva din dator för det!

Svar: Åhh tack så mycket! Ja, kanske det... Får se hur jag löser det haha!;)
cassandra becker

2014-01-28 @ 22:22:36
URL: http://erikahedlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: