F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

new in

Fick alltså hem ett paket häromdagen med lite kläder jag hade beställt från USA. Frakten var sjukt snabb, stod att det skulle ta 3-4 veckor men tog ungefär en och en halv vecka, stort plus på det! 
 
En vanligt grå "Crème de la crème" tröja med ljusrosa text. // En svart klänning med "skuren kjol" jätte svårt att få en snygg bild på den, men det är verkligen super fin på.
 
 
En glitrig partytop, den är typ bronsguldigt och verkligen såå snygg, det är även en väldigt djup rygg på den och det gör den bara ännu snyggare!  (såg nu att den hängde helt snett haha) // En rosa klänning med glitig överdel som jag egentligen velat ha på nyår, men jag spara den till min födelsedag istället, såå söt. Det var svårt att få en bra bild på denna med, men den är verkligen sjukt snygg!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: