F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

sjukling

Sitter här hemma ensam i soffan med ett dunkande huvud, halsont, äter tomater och kollar på någon film som går på sjuan. Egentligen skulle jag varit i Jönköping nu och spelat handbollscup men eftersom jag är sjuk kunde jag inte följa med, det suger. Och det är också anledningen till varför det har varit så tomt här på sista tiden, har verkligen inte orkat plocka upp datorn och skriva något. Har bara sovit och kollat på film ungefär. Idag sov jag till klockan fyra!! Och det även att jag sov i princip heeela dagen igår. Måste verkligen vända på dygnet nu. 
 
Anyway, igår fick jag hem ett paket med sååå fina kläder. Skulle egentligen haft den ena klänningen på nyår, men eftersom det skickades från USA så han det inte komma, så jag tänkte spara den till min 17års dag istället. Lovar att visa er allt imorgon (det vill säga om jag inte sover så länge så det hinner bli mörkt igen haha) Well well, ska kolla på filmen med mamma nu, vi hörs!
 
Inspobilder från weheartit.com
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: