F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

tillbaka!

Yes, nu är jag tillbaka här på blogg.se Tyckte om nattstad väldigt mycket förutom alla småproblem som uppstod hela tiden och som man ALDRIG fick hjälp med. Mina bilder blev även i väldigt dåligt kvalite när jag laddade upp dom, och jag har kontakta nattstad flera gånger pågrund av det och dom har hela tiden sagt att det inte är något fel hos dem, förens för några dagar sen när dom ÄNTLIGEN kunde erkänna att felet låg hos dom. Då hade dom tydligen fixat problemet men nu kan jag inte ens ladda upp bilder längre, och dom vill inte hjälpa mig mer för att jag KANSKE skulle byta bloggportal? okeeej. Så nu är jag här, tillbaka på blogg.se Kommer även koppla mitt domännamn hit så småning om när någon kan hjälpa mig med det för det är vääldigt krånglit att flytta domännament från en blogg till en annan så har inte lyckats själv haha! Oj, känner att detta inlägget blev väldigt långt nu så ska ta och avlsuta det! Vi hörs senare, nu ska jag gå och packa resväskan inför TURKIET!
 
 
Postat av: mamma till william och wilma

Så fin bild :) vacker miljö :)

Svar: åh tack så mycket!:)
cassandra becker

2014-05-10 @ 16:07:27
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: