F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Min bästavän torrschampot!

Jag har fått oturen att ha jätteflåtigt hår. duschar jag på kvällen så är det redan flåtig morgonen efter. så egentligen hade jag behövs duscha mitt hår varje dag. {men nu gör jag inte det för jag vet att det blir ännu flåtigare då} istället duschar jag håret varanan/var tredje dag. Och använder torrschampo därimellan. Det måste vara en av dom bästa uppfiningarna. Hade verkligen inte klarat mig utan det haha. så ett tips till er som också får lätt flåtigt hår, prova torrschampo. superbra!
 
Mamma klickade hem några stycken {dom större på bilden} från lykko för ett tag sen för att alltid ha några hemma ifall dom tar slut. Men sen någon vecka senare hade dom ett erbjudande på öb med dom lite mindre på bilden, dom var superbilliga där så vi köpte några till, så nu har jag ett helt lager här hemma och behöver verkligen inte oroa mig för att dom ska ta slut.
 
 
 
 
Postat av: yohanna

jag hade också jätte flåtigt hår innan, mensen började jag med att bara duscha det en gång i veckan (hade inget torrschampo då och aldrig använt heller) och nu vet inte mitt hår vad flåtigt är typ :) får aldrig det längre, även om jag inte duschar mitt hår på lite mer än en vecka ;)

Svar: tyvärr funkar inte mitt hår så haha ;( det hatar verkligen mig typ :(
cassandra becker

2013-08-12 @ 09:59:08
URL: http://yoyossecret.blogg.se
Postat av: yohanna

sv: testa att när du är hemma mycket att när du duschar att skita i att duscha håret och bara kroppen, eller bara skölja håret med vatten. inget balsam eller shampo :)

Svar: är jag bara hemma om dagarna som typ nu när det är sommarlov så väntar jag typ 4-5 dagar med att tvätta det. om man sköljer det i bara vatten blir det ännu mer flåtigt :p
cassandra becker

2013-08-13 @ 13:19:50
URL: http://yoyossecret.blogg.se
Postat av: yohanna

sv; det är bra att du vilar håret, haha okej jag vet inte, jag duschar aldrig mitt hår bara i vatten

Svar: haha :d
cassandra becker

2013-08-13 @ 17:09:43
URL: http://yoyossecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: