F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

Nytt i kamerasamlingen!

Igår fick jag hem lite nya saker jag beställt till kamera. Det var två nya objektiv Sigma 17-70mm f2.8-4 & Canon ef 50mm f/1.4 USM. Har bara testat dom lite snabbt precis, meeen I´m in lööööve. {kommer förmodligen skriva lite mer om dessa sen} Beställde även ett uv filter till sigman {hade redan ett till det andra} och en ny kamera väska, det var verkligen på tiden. Den jag har nu är så pytteliten så får plats med kameran +  1 objektiv när jag är iväg och fotar. Så denna väskan är prefekt för få i kameran med objektiv på sen 3-4 objektiv och blixt, minneskort mm. Kameraväskan jag beställde är en ryggsäck från Lowerpro tror det heter "Pro runner 200 aw"
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: