F cassandrabeckers.blogg.se ♡ -

En liten hälsning

Sänder en liten hälsning mitt i allt pluggande. Medans jag sitter här och lär mig knappt någonting (känns som allt går in genom ena örat och ut genom det andra) och kämpar för livet ungefär kan väl ni tipsa om lite bra bloggar? Gärna någon sminkblogg, träningsblogg, modeblogg (gärna likt anniehoney stil typ) och någon bra vardags blogg,  Hade varit guld värt! Givetvis får ni gärna tipsa om era egna bloggar, kommer titta in på alla tips jag får, så bara ös in massa massa massa tips!♥
 
 
 
Postat av: Jadu

Otroligt söt hihi

Svar: nämen, tack du :)
cassandra becker

2014-01-22 @ 21:26:53
Postat av: Anonym

Länkbyte?
Nattstad.se/living
Helt klart en ny läsare här!

Svar: javisst , lägger du till mig med en gång så lägger jag till dig?:)Åhh vad rolig!
cassandra becker

2014-01-27 @ 18:55:54
URL: http://nattstad.se/living

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: